Рекламации

ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

1. констатирани липси;

2. дефекти на стоката;

3. несъответствие с обявения размер;

4. несъответствие с обявената търговска марка.

 

Онлайн магазин Oreshak.bg дава възможност за връщане на закупения продукт в 14 дневен срок от датата на получаване на Вашата поръчка, ако той не отговаря на изискванията или има констатирани липси или дефекти на стоката.

 

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:

·         Продуктът е в добър външен и търговски вид, съответстващ на този при получаването.

·         Запазена е оригиналната опаковка и етикети

·         Върнатият продукт е придружен от Бланка за връщане/замяна на продукт

Разходите по куриерските услуги за връщане или замяна на продукт/и са за сметка на Клиента.

 

Процедури за връщане или размяна.

1.       Изпратете пратката, отговаряща на условията за връщане, по куриер на адрес: София, офис Спиди Младост 4, ул. Бизнес парк София , бл. 2  за Онбоксмедия ЕООД.

2.       Пратката задължително трябва да бъде придружена от бланката за връщане като се попълнят данните в нея.

3.       Моля да ни информирате предварително на 0700 300 31 или на info@oreshak.bg, като ни изпратите Банкова сметка (IBAN, титуляр по сметка), по която да бъде преведена дължимата сума. 

 

БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ можете да изтеглите от ТУК.

 

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

1. възстановяване на заплатената сума;

2. заменяне на стоката с нова;

3. отбив от цената;

 

Възстановяване на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна в нейната цялост! Възстановяване на сумата става по Банков път в рамките на 3 работни дни от датата на получаване на пратката.

Всички рекламации се предявяват в Шоурум, Младост-4, бл 482. Ако клиентът няма възможност да посети магазина, изпраща закупения продукт за негова сметка до офис на Спиди, Младост 4, бл. 483.

 

ОТКАЗ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ПОРЪЧАНА И ДОСТАВЕНА СТОКА

1. Клиентът има право на преглед и проверка на пратката, когато я получи от куриера и при констатиране на нередности да откаже да я приеме без да дължи такса. 
2. Клиентът има право да се откаже от настоящия договор – да върне закупената стока, без да посочва причина, в срок от 14 календарни дни.
*За да упражни правото си на отказ потребителят:
- Задължително уведомява писмено Онбоксмедия ЕООД  на e-mail: office@onboxmedia.com, като посочва име, адрес, телефонен номер и електронен адрес.  Също така може да  попълните формата ни за контакт .
*В случай на отказ от договора, Онбоксмедия ЕООД ще възстанови всички плащания получени от клиента, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от клиента начин на доставка, различен от стандартен начин на доставка, предлаган от нас), не по-късно от 14 дни считано от датата, на която сме информирани за решението за отказ от настоящия договор. 
*Онбоксмедия ЕООД ще извърши възстановяването, като използва същото платежно средство, използвано от клиента, освен ако той изрично не се съгласи с друго. 
* За да бъде върнат продуктът  той трябва да е в добър външен и търговски вид, съответстващ на този при получаването.
* Запазена е оригиналната опаковка и етикети
 
ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
 
 *При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от Онбоксмедия ЕООД  да приведе  стоката в съответсвие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната и с нова.
*Привеждането на стоката в съответствие с договора се извършва в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията и потребителят не дължи разходи за транспортиране.
*Потребителят не може да претендира за  възстановяване на заплатената сума или за намаляване на цената, когато стоката може да бъде заменена или поправена в упоменатия срок. 
*В случай, че Онбоксмедия ЕООД е удовлетворила три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока в рамките на срока на гаранцията (в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока) е налице следваща поява на несъответствие, договора ще бъде развален и сумата възстановена. 
* Потребителят има право на рекламация при констатирани липси или несъответствие с обявения размер. В тези случаи потребителят следва да позвъни на тел.: 0700 300 31 или да изпрати мейл на office@onboxmedia.com до 5 дни от получаване на пратката.
* Всички пратки се изпращат с опция за преглед, застраховка и касова бележка. Клиентът не бива да приема /и заплаща/ увредена от куриера пратка /счупена, ударен, надраскана/. Ако такава бъде приета без забележки от куриера, Онбоксмедия ЕООД ще откаже претенция за рекламация по член 103А от ЗЗП.
При констатирани липси: след изясняване на ситуацията екипът на Онбоксмедия ЕООД ще направи всичко възможно  клиентът да получи липсващите продукти в най-кратък срок
Процедури за рекламация:
Онбоксмедия ЕООД предоставя 2 години гаранция на свойте продукти срещу касова бележка.
Всички рекламации се предявяват в Шоурум Младост , гр.София, ж.к.Младост-4, бл 482, маг. 6-7. Ако клиентът няма възможност да посети магазина, изпраща закупения продукт за негова сметка по куриер на същия адрес, придружен от попълнена бланка за връщане и касова бележка. Пратки с наложен платеж и/или за сметка на Онбоксмедия ЕООД няма да се приемат.
Моля да ни информирате предварително на тел.: 0700 300 31 или на office@onboxmedia.com .
За всяко нарушение на Вашите потребителски права по Закона за защита на потребителите сигнализирайте Комисията за защита на потребителите на телефон 0700 111 22 или https://www.kzp.bg/podavane-na-zhalba  или в Платформата за решаване на онлайн Спорове https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG