Рекламации

ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

1. констатирани липси;

2. дефекти на стоката;

3. несъответствие с обявения размер;

4. несъответствие с обявената търговска марка.

 

Онлайн магазин Oreshak.bg дава възможност за връщане на закупения продукт в 14 дневен срок от датата на получаване на Вашата поръчка, ако той не отговаря на изискванията или има констатирани липси или дефекти на стоката.

 

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:

·         Продуктът е в добър външен и търговски вид, съответстващ на този при получаването.

·         Запазена е оригиналната опаковка и етикети

·         Върнатият продукт е придружен от Бланка за връщане/замяна на продукт

Разходите по куриерските услуги за връщане или замяна на продукт/и са за сметка на Клиента.

 

Процедури за връщане или размяна.

1.       Изпратете пратката, отговаряща на условията за връщане, по куриер на адрес: София, офис Спиди Младост 4, бл.483 за Онбоксмедия ЕООД.

2.       Пратката задължително трябва да бъде придружена от бланката за връщане като се попълнят данните в нея.

3.       Моля да ни информирате предварително на 0700 300 31 или на info@oreshak.bg, като ни изпратите Банкова сметка (IBAN, титуляр по сметка), по която да бъде преведена дължимата сума. 

 

БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ можете да изтеглите от ТУК.

 

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

1. възстановяване на заплатената сума;

2. заменяне на стоката с нова;

3. отбив от цената;

 

Възстановяване на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна в нейната цялост! Възстановяване на сумата става по Банков път в рамките на 3 работни дни от датата на получаване на пратката.

Всички рекламации се предявяват в Шоурум, Младост-4, бл 482. Ако клиентът няма възможност да посети магазина, изпраща закупения продукт за негова сметка до офис на Спиди, Младост 4, бл. 483.