Общи условия
ВНИМАНИЕ! Сайтът Oreshak.bg предлага продуктите на ЕСНАФИ ЕООД, търговско дружество, регистрирано съгласно българското законодателство; ЕИК 205396121; с адрес на управление гр. София, ж.к. Младост 4, бл. 482, магазин 6; тел.: 070030031, 0894794895; e-mail: info@oreshak.bg. Ако използвате този уеб сайт се счита, че ПРИЕМАТЕ и сте съгласни с тези условия. Ако НЕ ПРИЕМАТЕ тези условия, моля не използвайте този уеб сайт. Ако решим да променим политиката - промените ще публикуваме на тази страница! Така винаги ще знаете каква информация изискваме от Вас и защо тя ни е необходима както и вашите права и задължения. За допълнителни въпроси можете да се свържете с нас на посочените в страница "Контакти" "Телефони" или като използвате формата за мнения и въпроси.
ОТГОВОРНОСТИ: Ние уважаваме правата на всички посетители и клиенти на сайта и се задължаваме да ги пазим. Фирмата ни стриктно спазва Закона за защита на личните данни, което означава, че по никаква причина вашият e-mail няма да бъде предоставян на трета страна.
Електронният магазин не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката по причина на куриера. В случай, че няма възможност да бъде осигурен желаният от Вас артикул или се предвиди забавяне на комплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.
Вашите лични данни ще бъдат използвани само за да:
Обработим поръчката Ви, да ви уведомим за новини или нередности свързани с електронния ни магазин, но няма да бъде давана или продавана на други страни по никаква причина.
Ще е необходимо да ни предоставите следната информация:
Ще е необходимо да ни предоставите следната информация:
За да сe регистрирате
- Вашите имена.
- Вашият имейл адрес.
За да направите успешно поръчка.
- Ваш адрес: личен или офис на Спиди.
- Мобилен или стационарен телефон.
Нямате право да излагате или изпращате от или към този уеб сайт каквато и да е незаконна, обидна, клеветническа, неприлична, порнографска или друга информация, която е в нарушение с действащите закони.
Офертите съдържат основна информация за предлагания продукт, съобразно вида му и указване на цената му. Всички продукти имат снимков материал, показващ всички несъвършенства (ако има такива) с цел придобиване на реална представа за продукта преди покупката. Възможно е, ако има повече бройки от един продукт, поради спецификата на ръчната изработка, те да се различават помежду си и от снимката в сайта.
Указаната цена на отделната стока е крайна и е за 1 брой с вкл. ДДС
- Вашият имейл адрес.
За да направите успешно поръчка.
- Ваш адрес: личен или офис на Спиди.
- Мобилен или стационарен телефон.
Нямате право да излагате или изпращате от или към този уеб сайт каквато и да е незаконна, обидна, клеветническа, неприлична, порнографска или друга информация, която е в нарушение с действащите закони.
I. ПОРЪЧКА НА СТОКИ
Поръчването на определена стока става след потвърдена регистрация на клиент, с бърза поръчка без регистрация, по мейл или по телефона. Действието представлява волеизявление, което обвързва със силата на договор в смисъла на ЗЗД клиента и ЕСНАФИ ЕООД в съответствие с описаните в настоящия документ Условия за ползване и правилата на Закона за защита на потребителите и правилата за търговия (ЗЗППТ).Офертите съдържат основна информация за предлагания продукт, съобразно вида му и указване на цената му. Всички продукти имат снимков материал, показващ всички несъвършенства (ако има такива) с цел придобиване на реална представа за продукта преди покупката. Възможно е, ако има повече бройки от един продукт, поради спецификата на ръчната изработка, те да се различават помежду си и от снимката в сайта.
Указаната цена на отделната стока е крайна и е за 1 брой с вкл. ДДС
Минималната стойност на поръчката е 15.00 лв. без включени такси за доставка в случаите, когато се начисляват.
Клиентът посочва основните параметри на желаната от него стока, съгласно предоставените опции и вида на стоката (модел, цвят, брой и др.п.).
При поръчката клиентът задължително посочва изискваните данни, чрез които е възможно да се установи обратна връзка от наша страна.
Посочването на неверни данни прави поръчката невалидна и тя не обвързва ЕСНАФИ ЕООД със задължението за изпълнение на доставката.
При поръчката клиентът задължително посочва изискваните данни, чрез които е възможно да се установи обратна връзка от наша страна.
Посочването на неверни данни прави поръчката невалидна и тя не обвързва ЕСНАФИ ЕООД със задължението за изпълнение на доставката.
Продуктите от дърво са брандирани с горещ печат на Oreshak Handmade, с изключение на тези, за които няма достатъчно място, както и продуктите на бяла заготовка. Не гарантираме, че поддържаме наличности, които не са брандирани. Ако клиентът желае такива, изрично трябва да го упомене в коментар към поръчката.
Поръчки по имейл не се приемат, ако клиентът не е прочел и не се е съгласил с Общите условия. Приема се, че при заявено желание за поръчка по имейл или по телефона, клиентът предварително се е запознал с тях и е съгласен.
Важно! Може да възникнат проблеми по време на поръчката ако в сайта се влиза през Internet Explorer, препоръчително е да се използват Google Chrome или Mozilla.
- с куриер до адреса, указан при заявката (имайте предвид, че е хубаво да оставите адрес, на който ще сте през работно време от 09:00-18:00 часа, може да бъде и служебен) - или до офис на Спиди.
*Всички цени за доставка, или безплатна такава, важат само и единствено за територията на Република България.
II. ДОСТАВКА НА ПРОДУКТИТЕ
1. Стоките, поръчани от нашия електронен магазин, се доставят:- с куриер до адреса, указан при заявката (имайте предвид, че е хубаво да оставите адрес, на който ще сте през работно време от 09:00-18:00 часа, може да бъде и служебен) - или до офис на Спиди.
*Всички цени за доставка, или безплатна такава, важат само и единствено за територията на Република България.
*Срокът за комплектоване на поръчката е от 1 до 2 работни дни и зависи от обема на направената от вас поръчка. *Поръчки, направени до 15.00ч. от понеделник до петък, се потвърждават в същия ден от наш служител или до 3 работни дни през месеците ноември-декември. Поръчки, направени в почивни дни, се потвърждават в първия работен ден.
*При телефонния разговор за потвърждение на Вашата поръчка ще бъдете информирани в кой ден ще бъдат окомплектовани и предадени на куриер или доставени в нашия обект Вашите покупки.
* Ако клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, поръчката се счита за отпаднала и ЕСНАФИ ЕООД се освобождава от задължението си да изпълни заявената доставка.
* В случай, че клиентът потвърди желанието си да получи поръчаната стока и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, той поема за своя сметка разходите и по допълнителната доставка.
2. ОТКАЗ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ПОРЪЧАНА И ДОСТАВЕНА СТОКА
1. Клиентът има право на преглед и проверка на пратката, когато я получи от куриера, и при констатиране на нередности да откаже да я приеме без да дължи такса.
2. Клиентът има право да се откаже от настоящия договор – да върне закупената стока, без да посочва причина, в срок от 14 календарни дни.
*За да упражни правото си на отказ потребителят:
- Задължително уведомява писмено ЕСНАФИ ЕООД на e-mail: info@oreshak.bg , като посочва име, адрес, телефонен номер и електронен адрес. Също така може да попълните формата ни за Kонтакт. *В случай на отказ от договора, ЕСНАФИ ЕООД ще възстанови всички плащания получени от клиента, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от клиента начин на доставка, различен от стандартен начин на доставка, предлаган от нас), не по-късно от 14 дни считано от датата, на която сме информирани за решението за отказ от настоящия договор.
* ЕСНАФИ ЕООД ще извърши възстановяването, като използва същото платежно средство, използвано от клиента, освен ако той изрично не се съгласи с друго.
* За да бъде върнат продукта, той трябва да е в добър външен и търговски вид, съответстващ на този при получаването.
* Запазена е оригиналната опаковка и етикети
*При телефонния разговор за потвърждение на Вашата поръчка ще бъдете информирани в кой ден ще бъдат окомплектовани и предадени на куриер или доставени в нашия обект Вашите покупки.
* Ако клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, поръчката се счита за отпаднала и ЕСНАФИ ЕООД се освобождава от задължението си да изпълни заявената доставка.
* В случай, че клиентът потвърди желанието си да получи поръчаната стока и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, той поема за своя сметка разходите и по допълнителната доставка.
2. ОТКАЗ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ПОРЪЧАНА И ДОСТАВЕНА СТОКА
1. Клиентът има право на преглед и проверка на пратката, когато я получи от куриера, и при констатиране на нередности да откаже да я приеме без да дължи такса.
2. Клиентът има право да се откаже от настоящия договор – да върне закупената стока, без да посочва причина, в срок от 14 календарни дни.
*За да упражни правото си на отказ потребителят:
- Задължително уведомява писмено ЕСНАФИ ЕООД на e-mail: info@oreshak.bg , като посочва име, адрес, телефонен номер и електронен адрес. Също така може да попълните формата ни за Kонтакт. *В случай на отказ от договора, ЕСНАФИ ЕООД ще възстанови всички плащания получени от клиента, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от клиента начин на доставка, различен от стандартен начин на доставка, предлаган от нас), не по-късно от 14 дни считано от датата, на която сме информирани за решението за отказ от настоящия договор.
* ЕСНАФИ ЕООД ще извърши възстановяването, като използва същото платежно средство, използвано от клиента, освен ако той изрично не се съгласи с друго.
* За да бъде върнат продукта, той трябва да е в добър външен и търговски вид, съответстващ на този при получаването.
* Запазена е оригиналната опаковка и етикети
III. ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
1. Общи условия:*При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от ЕСНАФИ ЕООД да приведе стоката в съответсвие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната и с нова.
*Привеждането на стоката в съответствие с договора се извършва в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията и потребителят не дължи разходи за транспортиране.
*Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване на цената, когато стоката може да бъде заменена или поправена в упоменатия срок.
*Привеждането на стоката в съответствие с договора се извършва в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията и потребителят не дължи разходи за транспортиране.
*Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване на цената, когато стоката може да бъде заменена или поправена в упоменатия срок.
*Всяка рекламация трябва задължително да е придружена с бланка, която може да се изтегли от ТУК.
*В случай, че ЕСНАФИ ЕООД е удовлетворила три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока в рамките на срока на гаранцията (в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока) е налице следваща поява на несъответствие, договорът ще бъде развален и сумата възстановена. * Потребителят има право на рекламация при констатирани липси или несъответствие с обявения размер. В тези случаи потребителят следва да позвъни на тел.: 0700 300 31 или да изпрати мейл на info@oreshak.bg до 5 дни от получаване на пратката.
* Всички пратки се изпращат с опция за преглед и касова бележка, за чупливите е предвидена и застраховка. Клиентът не бива да приема /и заплаща/ увредена от куриера пратка /счупена, ударена, надраскана/. Ако такава бъде приета без забележки от куриера, ЕСНАФИ ЕООД ще откаже претенция за рекламация по член 103А от ЗЗП.
При констатирани липси: след изясняване на ситуацията екипът на ЕСНАФИ ЕООД ще направи всичко възможно клиентът да получи липсващите продукти в най-кратък срок Процедури за рекламация.
*В случай, че ЕСНАФИ ЕООД е удовлетворила три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока в рамките на срока на гаранцията (в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока) е налице следваща поява на несъответствие, договорът ще бъде развален и сумата възстановена. * Потребителят има право на рекламация при констатирани липси или несъответствие с обявения размер. В тези случаи потребителят следва да позвъни на тел.: 0700 300 31 или да изпрати мейл на info@oreshak.bg до 5 дни от получаване на пратката.
* Всички пратки се изпращат с опция за преглед и касова бележка, за чупливите е предвидена и застраховка. Клиентът не бива да приема /и заплаща/ увредена от куриера пратка /счупена, ударена, надраскана/. Ако такава бъде приета без забележки от куриера, ЕСНАФИ ЕООД ще откаже претенция за рекламация по член 103А от ЗЗП.
При констатирани липси: след изясняване на ситуацията екипът на ЕСНАФИ ЕООД ще направи всичко възможно клиентът да получи липсващите продукти в най-кратък срок Процедури за рекламация.
2. Персонализирани продукти с лазерно гравиране и одобрена от клиента визуализация, както и специални поръчки, не се приемат като рекламация. Единствено сумата за услугата "лазерно гравиране" може да бъде претендирана за възстановяване.
3. Гаранция
ЕСНАФИ ЕООД предоставя 2 години гаранция срещу производствени дефекти на своите продукти срещу касова бележка.
Всички рекламации се предявяват в Шоурум Младост, гр.София, ж.к. Младост 4, бл 482, магазин 6. Ако клиентът няма възможност да посети магазина, изпраща закупения продукт за своя сметка по куриер на същия адрес, придружен от попълнена бланка за връщане и касова бележка. Пратки с наложен платеж и/или за сметка на ЕСНАФИ ЕООД няма да се приемат.
Моля да ни информирате предварително на тел.: 0700 300 31 или на info@oreshak.bg .
За всяко нарушение на Вашите потребителски права по Закона за защита на потребителите сигнализирайте Комисията за защита на потребителите на телефон 0700 111 22 или https://www.kzp.bg/podavane-na-zhalba или в Платформата за решаване на Онлайн Спорове
2. Плащане с PayPal - При избор на този начин на плащане – след натискане на бутон „Изпрати поръчката” – сайтът Ви препраща към сайта на Paypal.com. Влизате си в Акаунта в PayPal и потвърждавате плащането.
*Всички Ваши лични данни биват използвани единствено за целите на услугата ни - онлайн банково плащане. Прехвърлянето към системите за плащане Borica и PayPal е единствено за подобряване на сигурността на Вашите данни. Ние управляваме Вашите лични данни за периода от време, необходим за изпълнението на горните цели или за срока от време, предписван в съответните закони.
3. Плащане с наложен платеж - в брой на куриер при получаване на пратката.
4. Плащане в брой на служител на ЕСНАФИ ЕООД - предаване и заплащане на стоката в нашия обект. При това плащане към стойноста на покупката ви не се добавят никакви такси за доставка.
5. Плащане с дебитна или кредитна карта - чрез ПОС терминално устройство в магазин Шоурум Орешак в Младост-4 бл. 482.
Моля да ни информирате предварително на тел.: 0700 300 31 или на info@oreshak.bg .
За всяко нарушение на Вашите потребителски права по Закона за защита на потребителите сигнализирайте Комисията за защита на потребителите на телефон 0700 111 22 или https://www.kzp.bg/podavane-na-zhalba или в Платформата за решаване на Онлайн Спорове
IV. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
1. Плащане с дебитна или кредитна карта - Директно плащане с карти (MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron/Classic): Заплащането се извършва чрез системата на Борика. При избор на този метод ще бъдете прехвърлени към страницата на borica, за да извършите плащането. След това вкарвате данни за: тип на картата; номер на карта; валидна до; CVV2/ CVC2, натискате „Продължи” и потвърждавате плащането. При получаване на стоката не дължите плащане на куриера.2. Плащане с PayPal - При избор на този начин на плащане – след натискане на бутон „Изпрати поръчката” – сайтът Ви препраща към сайта на Paypal.com. Влизате си в Акаунта в PayPal и потвърждавате плащането.
*Всички Ваши лични данни биват използвани единствено за целите на услугата ни - онлайн банково плащане. Прехвърлянето към системите за плащане Borica и PayPal е единствено за подобряване на сигурността на Вашите данни. Ние управляваме Вашите лични данни за периода от време, необходим за изпълнението на горните цели или за срока от време, предписван в съответните закони.
3. Плащане с наложен платеж - в брой на куриер при получаване на пратката.
4. Плащане в брой на служител на ЕСНАФИ ЕООД - предаване и заплащане на стоката в нашия обект. При това плащане към стойноста на покупката ви не се добавят никакви такси за доставка.
5. Плащане с дебитна или кредитна карта - чрез ПОС терминално устройство в магазин Шоурум Орешак в Младост-4 бл. 482.
V. ЦЕНА
Цената се формира от цената на стоката + цена за доставка.Минималната стойност на поръчката е 15.00 лв. без включени такси за доставка в случаите, когато се начисляват.
Всички посочени цени в сайта са крайни.
Всички посочени цени в сайта са крайни.
Цени за доставка
a) БЕЗПЛАТНА доставка само при поръчки над 100,00 лева в ЦЯЛАТА СТРАНА с опция за преглед на пратката 0,00 лв
b) Доставка в цялата страна при поръчка под 100,00 лева с опция за преглед на пратката 6,90 лв.
c) Експресна доставка до 2 часа в София в рамките на работния ден 20,00 лв., само след потвърждение от наш служител.
d) Взимане на поръчката от Шоурум Младост 4, София 0,00лв.
Клиентът е длъжен да обезщети ЕСНАФИ ЕООД и за всички вреди, причинени от трети лица, на които е предоставил паролата си, при използването на същата.
Ограниченията са:
1. Потребителите нямат право да копират, разпространяват или ползват текстове, картини, образи или части от сайта, без изрично разрешение на ЕСНАФИ ЕООД.
2. Потребителите на интернет магазина нямат право да ползват автоматизирани системи за download на каквато и да било информация от сайта.
3. Потребителите нямат право да претоварват интернет магазина с фиктивни заявки или друга информация (flood).
4. Потребителите няма право да ползват screenshot на сайта без изрично разрешение на ЕСНАФИ ЕООД.
5. Потребителите на интернет магазина нямат право да извършват действия, които нарушават общо установени правила на общуване и комуникация, да извършват злоумишлени действия, разпространяване на вируси и др.п., нарушаващи или увреждащи права или интереси на трети лица.
За всяко нарушение на Вашите потребителски права по Закона за защита на потребителите сигнализирайте Комисията за защита на потребителите на телефон 0700 111 22 или https://www.kzp.bg/podavane-na-zhalba или в Платформата за решаване на онлайн Спорове Онлайн Спорове Ние сме готови да се включим като страна при Помирителната комисия на Европейския потребителски център или при Помирителната комисия на КЗП
Сайтът Oreshak.bg предлага продуктите на ЕСНАФИ ЕООД, търговско дружество, регистрирано съгласно българското законодателство; ЕИК 205396121; с адрес на управление гр. София, ж.к. Младост 4, бл. 482, магазин 6; тел.: 070030031, 0894794895; e-mail: info@oreshak.bg. Ако използвате този уеб сайт се счита, че ПРИЕМАТЕ и сте съгласни с тези условия. Ако НЕ ПРИЕМАТЕ тези условия, моля не използвайте този уеб сайт. Ако решим да променим политиката - промените ще публикуваме на тази страница! Така винаги ще знаете каква информация изискваме от Вас и защо тя ни е необходима както и вашите права и задължения. За допълнителни въпроси можете да се свържете с нас на посочените в страница "Контакти" "Телефони" или като използвате формата за мнения и въпроси.
a) БЕЗПЛАТНА доставка само при поръчки над 100,00 лева в ЦЯЛАТА СТРАНА с опция за преглед на пратката 0,00 лв
b) Доставка в цялата страна при поръчка под 100,00 лева с опция за преглед на пратката 6,90 лв.
c) Експресна доставка до 2 часа в София в рамките на работния ден 20,00 лв., само след потвърждение от наш служител.
d) Взимане на поръчката от Шоурум Младост 4, София 0,00лв.
VI. НАЛИЧНОСТИ
Стараем се да поддържаме актуална информация за наличността на продуктите, но не е изключено да има артикули, количествата от които са се изчерпали и това все още да не е отразено в сайта. В такъв случай ще бъдете уведомени по телефона при потвърждение на поръчката.VII. ГРЕШКИ
В случай на допусната печатна грешка в посочената на сайта цена, описание на поръчаната стока или снимков материал, ще бъдете уведомени по телефона в рамките на един работен ден след получаване на поръчката, при което ще имате възможност да се откажете от направената поръчка.VIII. ОБЕЗЩЕТЕНИЯ
Клиентът е длъжен да обезщети ЕСНАФИ ЕООД и всички трети лица за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, включително и за всякакви разходи и платени адвокатски възнаграждения, настъпили вследствие на предявени искове от и/или платени обезщетения на трети лица във връзка с неизпълнение на задълженията му по настоящия договор, нарушение на българското законодателство, приложимите чужди закони, настоящите Общи условия, добрите нрави или интернет етиката.Клиентът е длъжен да обезщети ЕСНАФИ ЕООД и за всички вреди, причинени от трети лица, на които е предоставил паролата си, при използването на същата.
IX. ОГРАНИЧЕНИЯ
Потребителите на интернет магазина имат право да се ползват свободно от ресурсите на сайта с изключение на ограниченията, описани в настоящите общи условия и други общо валидни ограничения.Ограниченията са:
1. Потребителите нямат право да копират, разпространяват или ползват текстове, картини, образи или части от сайта, без изрично разрешение на ЕСНАФИ ЕООД.
2. Потребителите на интернет магазина нямат право да ползват автоматизирани системи за download на каквато и да било информация от сайта.
3. Потребителите нямат право да претоварват интернет магазина с фиктивни заявки или друга информация (flood).
4. Потребителите няма право да ползват screenshot на сайта без изрично разрешение на ЕСНАФИ ЕООД.
5. Потребителите на интернет магазина нямат право да извършват действия, които нарушават общо установени правила на общуване и комуникация, да извършват злоумишлени действия, разпространяване на вируси и др.п., нарушаващи или увреждащи права или интереси на трети лица.
За всяко нарушение на Вашите потребителски права по Закона за защита на потребителите сигнализирайте Комисията за защита на потребителите на телефон 0700 111 22 или https://www.kzp.bg/podavane-na-zhalba или в Платформата за решаване на онлайн Спорове Онлайн Спорове Ние сме готови да се включим като страна при Помирителната комисия на Европейския потребителски център или при Помирителната комисия на КЗП