Рекламации
ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
1. констатирани липси;
2. дефекти на стоката;
3. несъответствие с обявения размер;
4. несъответствие с обявената търговска марка.
Онлайн магазин Oreshak.bg дава възможност за връщане на закупения продукт в 14 дневен срок от датата на получаване на Вашата поръчка, ако той не отговаря на изискванията или има констатирани липси или дефекти на стоката.
УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:
· Продуктът е в добър външен и търговски вид, съответстващ на този при получаването.
· Запазени са оригиналната опаковка и етикети
· Върнатият продукт е придружен от Бланка за връщане/замяна на продукт
Персонализирани продукти с лазерно гравиране и одобрена визуализация, както и специални поръчки, не се приемат като рекламация.
Единствено сумата за услугата "лазерно гравиране" може да бъде претендирана за възстановяване.
Разходите по куриерските услуги за връщане или замяна на продукт/и са за сметка на Клиента.
Процедури за връщане или размяна.
1. Изпратете пратката, отговаряща на условията за връщане, по куриер на адрес: София, офис Спиди Младост 4 бл 472А ( Номер 199) за ЕСНАФИ ЕООД.
2. Пратката задължително трябва да бъде придружена от бланката за връщане, като се попълнят данните в нея.
3. Моля да ни информирате предварително на 0700 300 31 или на info@oreshak.bg, като ни изпратите Банкова сметка (IBAN, титуляр по сметка), по която да бъде преведена дължимата сума.
БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ можете да изтеглите от ТУК.
При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
1. възстановяване на заплатената сума;
2. заменяне на стоката с нова;
3. отбив от цената;
Възстановяване на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна в нейната цялост! Възстановяване на сумата става по Банков път в рамките на 14 дни от датата на получаване на пратката.
Всички рекламации се предявяват в Шоурум, Младост-4, бл 482. Ако клиентът няма възможност да посети магазина, изпраща закупения продукт за негова сметка до офис на Спиди гр. София , Младост 4 бл 472А ( Номер 199)
ОТКАЗ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ПОРЪЧАНА И ДОСТАВЕНА СТОКА
1. Клиентът има право на преглед и проверка на пратката, когато я получи от куриера и при констатиране на нередности да откаже да я приеме, без да дължи такса.
2. Клиентът има право да се откаже от настоящия договор – да върне закупената стока, без да посочва причина, в срок от 14 календарни дни.
*За да упражни правото си на отказ потребителят:
- Задължително уведомява писмено ЕСНАФИ ЕООД на e-mail: info@oreshak.bg, като посочва име, адрес, телефонен номер и електронен адрес. Също така може да попълните формата ни за
контакт .
*В случай на отказ от договора, ЕСНАФИ ЕООД ще възстанови всички плащания, получени от клиента, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от клиента начин на доставка, различен от стандартен начин на доставка, предлаган от нас), не по-късно от 14 дни считано от датата, на която сме информирани за решението за отказ от настоящия договор.
* ЕСНАФИ ЕООД ще извърши възстановяването, като използва същото платежно средство, използвано от клиента, освен ако той изрично не се съгласи с друго.
* За да бъде върнат продуктът, той трябва да е в добър външен и търговски вид, съответстващ на този при получаването.
* Запазена е оригиналната опаковка и етикети
ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
*При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от ЕСНАФИ ЕООД да приведе стоката в съответсвие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната и с нова.
*Привеждането на стоката в съответствие с договора се извършва в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията, и потребителят не дължи разходи за транспортиране.
*Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване на цената, когато стоката може да бъде заменена или поправена в упоменатия срок.
*В случай, че ЕСНАФИ ЕООД е удовлетворила три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока в рамките на срока на гаранцията (в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока) е налице следваща поява на несъответствие, договорът ще бъде развален и сумата възстановена.
* Потребителят има право на рекламация при констатирани липси или несъответствие с обявения размер. В тези случаи потребителят следва да позвъни на тел.: 0700 300 31 или да изпрати мейл на info@oreshak.bg до 5 дни от получаване на пратката.
* Всички пратки се изпращат с опция за преглед, застраховка и касова бележка. Клиентът не бива да приема /и заплаща/ увредена от куриера пратка /счупена, ударена, надраскана/. Ако такава бъде приета без забележки от куриера, ЕСНАФИ ЕООД ще откаже претенция за рекламация по член 103А от ЗЗП.
При констатирани липси: след изясняване на ситуацията екипът на ЕСНАФИ ЕООД ще направи всичко възможно клиентът да получи липсващите продукти в най-кратък срок.
Процедури за рекламация:
• ЕСНАФИ ЕООД предоставя 2 години гаранция на своите продукти срещу касова бележка.
• Всички рекламации се предявяват в Шоурум Младост , гр.София, ж.к.Младост 4, бл 482, маг. 6. Ако клиентът няма възможност да посети магазина, изпраща закупения продукт за сжоя сметка по куриер на същия адрес, придружен от попълнена бланка за връщане и касова бележка. Пратки с наложен платеж и/или за сметка на ЕСНАФИ ЕООД няма да се приемат.
• Моля да ни информирате предварително на тел.: 0700 300 31 или на info@oreshak.bg .
За всяко нарушение на Вашите потребителски права по Закона за защита на потребителите сигнализирайте Комисията за защита на потребителите на телефон 0700 111 22 или https://www.kzp.bg/podavane-na-zhalba или в Платформата за решаване на онлайн Спорове https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG